Contact

 

Gert Koot |
Branded Entertainment

(English below)

Wie we zijn

Branded Entertainment is een marketing consultancy met een focus op organisatie- en merkidentiteit. In tijden waarin het narratief steeds belangrijker wordt en vanzelfsprekend een verlengstuk moet zijn van de identiteit van de organisatie vormen de missie en de positionering het DNA van iedere organisatie.

Het is tevens het vertrekpunt voor het opstellen van marketing, marketingcommunicatie en communicatie strategieën. Dit is het speelveld waarin Branded Entertainment een adviserende en inspirerende rol kan zijn voor profit en non-profit organisaties en bedrijven.

Doen we, en hebben we o.a. gedaan, voor: Ennia, NVM, Diabetes Fonds, Ebbinge, Unieboek | Het Spectrum, Meulenhoff Uitgevers, Accenture, Marqt, Xenos, HMSHost, APG en GGZ Rivierduinen.

 

Naast deze adviserende werkzaamheden geeft Branded Entertainment ook trainingen en wake-up calls over marketingcommunicatie en communicatie met een focus op de toekomst. Wat speelt er binnen het vakgebied? Waarom zijn die ontwikkelingen en trends van belang? En wat zijn de mogelijke effecten? Deze trainingen en wake-up calls zijn geschikt voor iedere organisatie.

 

 

 

Inmiddels hebben o.a. deze organisaties en bedrijven gebruik gemaakt van deze trainingen: FloraHolland, Natuurmonumenten, Vodafone Ziggo, UMC Utrecht, Hogeschool Arnhem Nijmegen, Aegon, L1 Limburg, Omroep Brabant, RTL Nederland, T-Mobile, Gemeente Venlo, Gemeente Amstelveen/Aalsmeer, Gemeente Amsterdam, Gemeente Den Haag, Gemeente Utrecht en Gemeente Rotterdam, Allen & Overy, Ministerie van VWS, Ministerie van Algemene Zaken; Dienst Publieks Communicatie en zeer veel andere.

 

Iedere week verschijnt er in deze blog het inmiddels bekende Nieuws van de Week. 10 onderwerpen die op de een of andere manier van belang zijn voor het vakgebied. Deze blog verschijnt ook iedere maandag op de website van Marketingfacts.

 

Tenslotte ben ik natuurlijk uitermate trots op het leerboek Marketingcommunicatie in 14 stappen dat in 2018 is verschenen. Een meer dan praktisch geschikt voor iedere marketingcommunicatie specialist en student. Het boek werd in 2018 gekozen tot het marketingstudieboek van het jaar. 

Who we are

Branded Entertainment is a marketing consultancy with a focus on organizational and brand identity. In times when the narrative is becoming increasingly important and of course must be an extension of the organization’s identity, the mission and positioning are the DNA of every organization.

It is also the starting point for drawing up marketing, marketing communication and communication strategies. This is the playing field in which Branded Entertainment can be an advisory and inspiring role for profit and non-profit organizations and companies.

We do, and have we done so, for: Ennia, NVM, Diabetes Fund, Ebbinge, Unieboek | Het Spectrum, Meulenhoff Uitgevers, Accenture, Marqt, Xenos, HMSHost, APG and GGZ Rivierduinen.

In addition to these advisory activities, Branded Entertainment also provides training and wake-up calls about marketing communication and communication with a focus on the future. What is going on in the field? Why are these developments and trends important? And what are the possible effects? These training courses and wake-up calls are suitable for any organization.

 

 

This are a couple of organizations and companies have now made use of these training courses: FloraHolland, Natuurmonumenten, Vodafone Ziggo, UMC Utrecht, Hogeschool Arnhem Nijmegen, Aegon, L1 Limburg, Omroep Brabant, RTL Nederland, T-Mobile, Municipality of Venlo, Municipality of Amstelveen / Aalsmeer, Municipality of Amsterdam, Municipality of The Hague, Municipality of Utrecht and Municipality of Rotterdam, Allen & Overy, Ministry of VWS, Ministry of General Affairs; Public Communication Service and many others.

Every week this blog publishes the well-known News of the Week. 10 topics that are in one way or another important to the field. This blog also appears every Monday on the Marketingfacts website.

 

Finally, I am of course extremely proud of the textbook Marketing communication in 14 steps that was published in 2018. A more than practically suitable textbook for every marketing communication specialist and student. The book was voted Marketing Study Book of the Year in 2018.

 

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang iedere week het Nieuws van de Week in je mail

We sturen je geen spam. Lees meer in ons privacybeleid